نمایشگاه عكس های پیشرفت و اقتدار ایران در 10 كشور برپا می شود
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا از چهارمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، این نمایشگاه كه همزمان با جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در این كشورها نیز برگزار می شود، در بردارنده 93 عكس از 37 هنرمند عكاس در مرحله اول در كشورهای فرانسه، اتریش، ارمنستان، لهستان، كره جنوبی، آفریقای جنوبی، روسیه، كویت، ونزوئلا و بولیوی به نمایش گذاشته می‌شود.

در مرحله دوم این نمایشگاه، به كشورهای ایتالیا، آلمان، یونان، كانادا، تایلند، صربستان، فیلیپین، تركیه، هلند، صربستان و سوئد می رود.

در این نمایشگاه از بین یكهزار و 760 اثر رسیده به دبیرخانه با داوری محمد ستاری، رسول اولیازاده و علیرضا كریمی صارمی، 93 عكس انتخاب شد.

نمایشگاه عكس های پیشرفت و اقتدار ایران از برنامه های چهارمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر است كه از سوی مركز هنرهای تجسمی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در كشورهای اروپایی، آمریكایی، آسیایی و آفریقایی برگزار می شود.

در این نمایشگاه آثار هنرمندانی از جمله امیرعلی جوادیان، بهزاد تركی زاده، جاسم غضبانپور، اسكندر مقصودی، فاطمه عرفانیان، احمد صالحی، علی نجفی، حامد فرج الهی، هوشنگ عباس حسینی، جلال سپهر و جاوید نیكپور و نیز عكس هایی از سازمان ها و نهادهای محتلف از جمله واحد عكاسی وزارت صنعت، معدن و تجارت، واحد عكاسی وزارت دفاع، روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری ارائه می شود.

چهارمین جشنواره بین المللی نجسمی فجر از 10 بهمن ماه تا 14 اسفند ماه برگزار می شود.

فراهنگ ** 9173 ** 1071





:: برچسب‌ها: تصویر , شهرستان , رنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: